Dag 4: 2e dag Melbourne

12 januari 2020 - Melbourne, Australiƫ

Vanmorgen uitgeslapen. Tenminste dat was de bedoeling. De een was om 6 uur wakker en de ander viel toen pas in slaap. Allemaal ff lekker douchen en toen aan het ontbijt met scrambled eggs. JammiešŸ˜Š. Daarna op pad.

Eerst met de boot naar Williamstown. We vertrokken om 12.30 uur. De tocht duurde 1 uur. Daar lekker rond gelopen en geluncht. Om 15 uur weer terug met de boot.Ā  De bruggen zijn daarĀ zo laag dat de boot eerst bijna stil moet liggen om eronder door te komen. SpannendšŸ˜œ. Maar gelukkig ging hetĀ allemaal goed. Het was vandaag volgensĀ de weergoden 21 graden. Het voelde echter meer en zijn natuurlijkĀ verbrandšŸ˜£ terwijl we ons hadden ingesmeerd. De zon is hier heeeeel fel. Maar goed aftersun is ook mee en zal het wel oplossen....

Straks even lekker eten, noodles ofzo. Je wordt hier doodgegooid met aziatische eetgelegenheden. Ik blijšŸ˜µ.Ā

Morgen de auto ophalen en dan richting Wilson's promontory. Dit is een natuurpark. In de buurt hiervan gaan we overnachten. Geen idee wat ons daar te wachten staat. We gaan het zien.Ā Ā

Fotoā€™s