Dag 3: 1e dag Melbourne

11 januari 2020 - Melbourne, Australië

Hoe gek is het dat als je ruim 30 uur wakker bent en je in bed ligt dan niet  kunt slapen. Frustrerend zelfs. De wekker gezet om 8.30 uur want vandaag gaan we met Freddy's biketour op pad. Allemaal ff lekker douchen voor die. Dan een heerlijk ontbijt in ons hotel, tandjes  poetsen en op zoek naar Freddy's bike and rental. Via Googlemaps al gauw gevonden op de telefoon  maar dan ga je beginnen. Onderweg geen update kunnen krijgen van de route maar teveel op internet wil je dan ook niet. Had gelukkig alwel een buitenland bundel aangeschaft dus af en tie ff checken waar ee lopen. Probleem bleek achteraf dat mobiele  gegevens nog uit stond dus toch nog niet helemaal wakker😉. Maar dankzij zoonlief snel gevonden en niet verkeerd gelopen.

Daar eenmaal aangekomen moesten we natuurlijk een helm uitzoeken en ook dragen. Boete anders 250 AUD. Geen probleem helmpie op en daar gingen we voor een 4 uur durende fietsroute. Ging hartstikke mooie. Leuke gids en een of andere maffe Australiër die overal haantje de voorste was. Je moest gewoon oppassen met hem want hij was nog gevaarlijk ook op de fiets😂. Halverwege een heerlijke lunch gehad met elkaar en weer door.  Rond 15 uur de fietsen en helmen weer ingeleverd. Was een leuke tocht, veel gezien en geleerd over het ontstaan  van Melbourne.  Vraag me er later maar niet naar want mijn geheugen is een beetje wazig vandaag. De fietstour met ons 3-en gezellig afgesloten op een terrasje bij het water. Daarna lekker  naar het hotel voor een rustmomentje😜. De een doet een powernap en de ander is ff lekker aan het Netflixen.

Straks nog lekker uit eten en dan zit de 1e dag Melbourne er weer op. O ja nog ff uitzoeken wat we morgen gaan doen. Benieuwd? Kijk dan morgen maar naar de update🤗.