Dag 18 vetrek uit Sydney

25 januari 2020 - Sydney, Australië

En dan is het zover. De dag van vertrek.

We hebben veel gezien en enorm genoten.  Vooral het weerzien met Esmée is fantastisch en dat op zo'n afstand van huis.

Gisteren heerlijke en gezellige BBQ gehad bij haar hostfamily. Erg leuk om te zien hoe ze allemaal zijn en hoe ze doen. En vooral leuk om te horen en zien hoe gek ze met haar zijn🥰.

We gingen met de bus naar haar huis en lekker met de Uber weer terug. Zo hebben we nog weer een andere kant van Sydney gezien.

Maar over een uurtje begint de terugreis. We worden door een taxi opgehaald bij het hotel  dus hoeven niet te slepen met koffers in het OV. Om 11.25 uur vliegen we. Dan is het in Nederland dus nog maar 1.25 uur in de ochtend. Als alles volgens plan verloopt zijn we maandagochtend om 5.55 uur op Schiphol. We hebben een tussenstop van 6 uur in Guangzhou. In totaal doen we er zo'n 28 uur over😫😫😫😫. Je moet er maar zin aan hebben. Voordeel is wel dat het ruimere vliegtuigen zijn met dus wat meer beenruimte. Je komt niets te kort qua eten en drinken. We krijgen een kussentje en een dekentje😴😴. En natuurlijk kun je tv kijken dus........

See ya and have a good  one😘.

1. Erna:
    26 januari 2020