Dag 13 Halls Cap

21 januari 2020 - Halls Gap, Australië

Vanmorgen weer lekker rustig aangedaan. Pas tegen 11 uur vertrokken. De lookouts die we gisteren niet hebben bekeken staan voor vandaag op het programma.

Werp je een blik naar buiten, zie je dat de zon heerlijk schijnt, dat een hert in de voortuin staat te grazen en de kangaroos vrolijk rond huppelen samen met de Emu's.  Lekker wakker worden zo.

Voordat we vertrekken goed insmeren want de uv is weer 11. Dus kans op verbranding binnen 10 minuten. En daar gaan we. Eerst naar Reeds lookout. Fantastisch uitzicht direct bij de parkeerplaats. Na ongeveer 1 km lopen kwamen we bij 2 lookout punten. Wat een fantastisch uitzicht. Na een tijdje  weer terug gelopen.  Die Aziaten zijn echt gek hoor. Staat overal dat je niet van de paden af moet gaan. Maar ik denk dat die Aziaten geen Engels kunnen lezen. Die idioten staan overal waar het niet mag. Zelfs met kinderen😡.

Na Reeds lookout een stukje in de auto naar Boroka lookout. Vanaf dit punt konden we onze camping zien. Vet grappig. Wederom een fantastisch uitzicht maar weer heel anders dan bij Reeds.

Van daaruit nog even naar het meer bij onze camping. Yannick en ik zijn daarna naar het zwembad(je) op de camping geweest. Goed  ingesmeerd maar toch de kuiten een beetje verbrand🙈 . Het gaat zo verdomde snel hier.

Vanavond lekker uit eten geweest. De jongens een biertje erbij en moeders Sprite. Er moet toch iemand  rijden🚘. We waren weer op tijd op de camping. De koffers worden weer goed  ingepakt want morgen vliegen we naar Sydney.

We vertrekken hier rond 8.30 uur. Het is gemiddeld ruim 3 uur rijden. Dan de auto inleveren en inchecken en dergelijke. Aangezien we niet weten hoe het allemaal werkt op het vliegveld van Melbourne nemen we ruim de tijd. Je hebt verder toch niets aan zo'n reisdag.  Als het goed is hebben we nog tijd om wat te eten en te drinken op het vliegveld. Om 15 uur vliegrn we en dan zijn we tegen 16.30 op het vliegveld in Sydney. Daar staat Esmée ons dan op te wachten🥰.