Dag 12 Halls Cap

20 januari 2020 - Halls Gap, Australië

Vanmorgen lekker uitgeslapen. Daarna een uitgebalanceerd ontbijt gehad in het chalet. Jammie. Toen iedereen er klaar voor was zijn we vertrokken richting Mac Kenzie Falls. Volgens weeronline zou het de hele dag regenen maar tot nu toe scheen de zon.

Mac Kenzie Falls is een eindje rijden door de bush bush. Gelukkig allemaal goed aangelegde wegen dus dat was geen probleem. Het weer werd een groter probleem. We reden in de wolken en op sommige plekken zag je vrij weinig. Misschien wordt het verderop weer wat beter want anders hoeven we niet naar de lookouts. Zie je natuurlijk geen zak😫.

Bij Mac Kenzie Falls was het weer goed.  Vanaf de parkeerplaats moest je een stukje lopen....... maar dan natuurlijk niet een vlakke weg. Het begin was netjes aangelegd maar verderop moest je over grote keien lopen. Je kon nog voorbij de waterval. Yannick heeft een stukje verderop gekeken maar zag al gauw dat het pad daar slechter werd. Het begon ook nog eens te regenen dus die keien kunnen spekglad worden. Het leek ons geen gied idee voor Freddy om hierlangs te gaan omdat je ook niet weet hoe ver het lopen is. Dus omgedraaid en dezelfde weg weer terug. Poeh wat een klim en grote stappen😟. Het was gewoon lekker dat het miezerde🤣.  Naar beneden is toch makkelijker......

Na de Mac Kenzie Falls weer verder richting Lake Wartook. Allemachtig groot meer waar volgens ons het begin is van de MacKenzie Falls. Het bleef regenen en mistig dus de lookouts hebben we vandaag over geslagen. Wel zijn we nog bij een kleine waterval geweest maar daar durf ik eigenlijk de foto's niet van te laten zien🙈.

Op de terugweg weer even boodschappen  gedaan en gelijk even gekeken waar we morgenavond kunnen gaan eten. De lucht trok in de loop van de middag weer open en we hebben nog lekker buiten kunnen zitten en eten. Het was wel wat frisser dan gisteren.

Hopen dat het morgen een heldere dag is zodat we de lookouts kunnen bekijken.